پشتیبانی محصولات
- ارائه خدمات پشتیبانی، توسط فروشنده و از طریق سیستم تیکت پشتیبانی فایل گپ در خصوص مشکلات مربوط به عملکرد محصول است
- تبصره: هرگونه تغییر در کدها شکل و گرافیک ومواردی از این قبیل محصول خریداریشده موجب خروج از شرایط پشتیبانی تلقی میگردد.
- بررسی دیدگاههای هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخها میتواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد.
- پشتیبانی محصولات خریداریشده صرفاً توسط فروشندگان انجام خواهد شد و فایل گپ صرفاً مطابق شرایط مرجوعی محصولات نظارت بر روند پشتیبانی را بر عهده دارد.
- خدمات پشتیبانی یک ماهه تضمینشده به مدت شش ماه از تاریخ ثبت سفارش (به صورت لحظه ای نخواهد بود) و با حداکثر زمان پاسخگویی 48 ساعت (بهجز روزهای تعطیل رسمی) برای هر تیکت توسط طراح و یا فروشنده هر محصول ارائه میشود. بدیهی است که فایل گپ خدمات پشتیبانی ارائه نمیدهد.
- محصولات تحویلی در دسته های دیگر همچون قالب های HTML و دموهای آماده و اسکریپت تابع شرایط پشتیبانی محصول طبق توضیحات درج شده در محصول می باشند.
- با توجه به موارد فوقالذکر، فروشنده تعهدی به فراهم نمودن موارد زیر جهت پشتیبانی محصولات خریداری شده را ندارد.
- ارائه راهنمای فارسی استفاده از محصولات؛ (راهنمای استفاده از محصولات بومیسازی شده صرفاً به زباناصلی و در منابع اصلی همان محصول قابلدسترسی خواهد بود)
- تبصره: در برخی محصولات، فروشندگان بهصورت اختیاری راهنمای فارسی استفاده از محصول را نیز ممکن است ارائه کنند.)
- ارائه کلیه آموزشهای مرتبط ، مباحث کسب وکار آنلاین ازجمله سئو، امنیت ، طراحی و … و رفع مشکلات مربوط به سایر افزونههای ناموجود در محصول خریداریشده از جمله در زمان پاسخ به سوالات کاربران؛
- خدمات شخصیسازی و اعمال تنظیمات و پیکربندی محصولات خریداریشده برای خریدار
شرایط مرجوعی محصول
- مستفاد از ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی و بند ه ماده ۱ آییننامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، مقررات مرجوعی مشمول محصولات فایل گپ که بنا بر طبیعت آنها امکان باز پس دادن آنها وجود ندارد نمیشود، اما فایل گپ در راستای حمایت از حقوق مصرفکننده در صورت تحقق یکی از موارد زیر ظرف مدت ۱ ماه از تاریخ ثبت سفارش، ژاکِت مجوز بهرهبرداری از محصول خریداریشده را لغو و مبلغ پرداختشده را به کیف پول خریدار مسترد مینماید:
- ناسازگاری محصول در صورت وجود مشکل اساسی در عملکرد محصول قابلپذیرش است؛
- عدم پاسخگویی فروشنده به تیکت خریدار پس از گذشت ۴۸ ساعت از زمان ثبت آخرین پاسخ تیکت (بهجز روزهای تعطیل رسمی) ؛
- وجود مشکل اساسی در عملکرد محصول که قابلیت اصلی محصول را تحت تأثیر قرار داده و بدون آن محصول هیچ عملکردی نداشته باشد. (با رعایت بخش «ع» قرارداد حاضر)
- تبصره: چنانچه مشکل اساسی در نسخه جدید محصول ایجادشده باشد یا به دلیل وابستگی محصول با سرویسها و API های سایر محصولات رخداده باشد لازم است حداقل ۱۴ روز بگذرد تا اطمینان حاصل شود که مشکل قابلرفع نیست.
- عدم بهروزرسانی محصول به آخرین نسخه منتشر شده توسط سازنده اصلی برای محصولات بومیسازی شده پس از گذشت حداقل ۱۴ روز.
- در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائهشده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به فایل گپ اعلام نماید و فایل گپ موظف است ضمن پیگیری مغایرت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت فایل گپ صرفاً کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (طبق بخش «ی») و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.
- با توجه به بند ۱ ماده حاضر و بهمنظور تائید بیشتر، در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکانپذیر نیست:
- خرید اشتباه؛
- خرید تکراری؛
- عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول؛
- عدم توجه به نیازمندیهای لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درجشده است؛
- عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی؛
- تغییرات در نسخههای جدید که حذف یا اضافه شدن برخی امکانات در محصول را به همراه داشته باشند؛
- مرجوعی صرفاً برای ۱ ماه ابتدای خرید است و پشتیبانی اضافه فقط شامل شرایط مرجوعی پشتیبانی اضافه است؛
- ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد؛
- عدم تجهیز به نیازهای موردنظر شما در شرایطی که در توضیحات محصول نیز این امکانات درج نشده باشد؛
- عدم نیاز به محصول؛
- عدم استفاده از محصول؛
- پس از اتمام پشتیبانی تضمینشده ۱ ماهه؛ (۱ماه پس از تاریخ ثبت سفارش) کلیه بندهای مرجوعی محصول لغو میگردد.
- محصول در وضعیت توقف فروش قرارگرفته است اما پشتیبانی و بهروزرسانی ارائه میگردد؛ (بهروزرسانی برای محصولات ایرانی فقط در صورت وجود مشکل در عملکرد محصول اجباری است.)
- عدم انجام تعهدات و قولهایی که طراح/فروشنده برای افزودن امکانات در نسخههای آتی محصول بهصورت کتبی یا شفاهی به خریداران میدهند؛
- شرایط و ضوابط خاصی که فروشنده در توضیحات محصول درج کرده است.
موارد مهم :
- جهت سهولت در انجام امور مربوط به پشتیبانی حتما از طریق تیکت اقدام نمایید تا فایل گپ بتواندبر تمام مراحم نظارت داشته باشد .
- امکان ارایه خدمات پشتیبانی فقط در صورت ثبت نام کاربران امکان پذیر است .
- مخصولات و مطالب رایگان شامل شرایط پشتیبانی و گارانتی نمی باشد .
- در حال حاظر امکان تمدید مدت پشتیبانی محصول پس از سپری شدن زمان مندرج در بند های بالا وجود ندارد